До головної...

Безумовний Закон


Єгор Кузьмічов


Додаток 14

У кiнець |  Попередній |  Наступний |  Повернутись...

Редакція — Державі


Редакція

ЗП-МФУ-001

від "24" січня 2022 р.

("27" січня 2022 р.)

Міністерство фінансів України

04071, м.Київ, вул. Межигірська, 11


Заява

Щодо надання державного фінансування

з метою реалізації норм чинного Законодавства України


01 ТОВ "Редакція", далі Заявник, Підприємство або Редакція, звертається до Міністерства фінансів України, далі МФУ, з проханням забезпечити фінансування, державну підтримку у вигляді фінансування, виконання Підприємством норм Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", далі Закон 1.


02 Коротка довідка

Підприємство, ТОВ "Редакція", працює на ринку друкованих засобів масової інформації с серпня 1999 року.

Підприємство організовано громадянами та підприємствами України та зареєстровано як суб’єкт підприємницької та видавничої діяльності в Україні відповідно до чинного Законодавства України.

Підприємство видає журнал "Оружие и Охота" с серпня 1999 року та журнал "Клинок" із січня 2003 року, далі разом — Видання.

Журнали видаються, фактично, російською мовою, за дуже рідким виключенням, коли матеріали надаються авторами українською мовою. Так склалося історично. В даний час Видання мають свою аудиторію, яка без проблем, поза залежністю від національності, купує та читає ці Видання.

Генеральній директор Ім’я, по Батькові, Прізвище, далі Редактор, громадянин України, 1957 року народження, народився в місті Мінськ, Білоруська Радянська Соціалістична Республіка, з липня 1975 громадянин Української Радянської Соціалістичної Республіки — с 1991 року громадянин України, отримав освіту російською мовою, все життя працює — думає, розмовляє та пише російською мовою. Він ніколи не вивчав українську мову і не мав потреби на неї спілкуватися або працювати з її використанням.

Виключення — взаємодія з держаними інституціями України.


03 Преамбула

До недавнього часу випуск Видань російською мовою нікому не заважав.

Але ж перші ознаки щодо ускладнення створення та розповсюдження Видань російською мовою Редакція почула в вересні 2021 року від Державного Підприємства по розповсюдженню періодичних видань "Преса", Міністерство Інфраструктури України, далі ДП "Преса" (листування додається — Додаток 3).

Посилаючись на норми Закону 1, ДП "Преса" попередила, а потім, незважаючи на заперечення Редакції на підставі посилань на норми Конституції України, закону України "Про підприємництво" та інші, відмінила передплату на Видання — нагадуємо, відповідні послуги ДП "Преса" щодо організації передплати на 2022 рік Редакція сплатила.

Колізія з виконанням Закону 1 в тому, що при його розробці не було враховано деякі нюанси, внаслідок чого його виконання може призвести до порушення інших актив чинного Законодавства України, перш за все — Конституції України.

Так, навіть з іменуванням Закону 1 вже виникає питання:

"Якщо з його допомогою регламентується функціонування української мови як державної, то яке відношення має до цього приватне життя громадян України та приватна діяльність приватних підприємств, які забезпечують потребі в російськомовному виданні деяких кіл української громади, отримують від цього прибуток, та сплачують відповідні податки"?

Як слід з листа ДП "Преса", станом на 21 січня 2022 року передплата Видань зупинено. ПАТ УкрПошта повертає гроші передплатникам, при цьому стверджує, що Видання взагалі закрилися та більш видаватися не будуть.

Такі дії є протиправними — чинне Законодавство України чітко визначає з яких умов, на підставі яких Законів України, може бути заборонена діяльність видавців. Неможливість видання засобів масової інформації українською мовою не надає підстав для знищення Видань, що видаються мовою іншою ніж державна на протязі 22 років поспіль.

ДП "Преса" повідомляє, що передплату може бути оновлено, якщо Редакція почне видавати Відання також і українською мовою, але відмовляється забезпечити передплату видання журналів українською мовою безкоштовно, фактично вимагає додаткове фінансування.


04 ТОВ "Редакція" вважає за потрібне зауважити.

Виконання норм Закону 1 без відповідного фінансування від держави неможливо.

В даний час Редакція має можливість забезпечити випуск Видань, як і раніше, тільки російською мовою — є відповідна історія розвитку Підприємства та Видань, є відповідний попит, є відповідна аудиторія.

Нагадуємо, такої історії, попиту, аудиторії немає для україномовної версії, її треба напрацювати, відповідні маркетингові та рекламні зусилля потребують відповідного ж фінансування з боку держави.

Випуск Видань українською мовою — це додаткове вкладення коштів, ризик неповернення яких має місце, як це може бути у будь-якої іншої діяльності на початкових етапах розвитку справ.

Фактично, спроба виконання норм Закону 1 при відсутності відповідного фінансування з боку держави — це банкрутство та знищення Підприємства, зупинення випуску Видань російською мовою.

Вказані можливі результати виконання Закону 1 — це порушення прав та свобод громадян України як громадян, що мають відповідні права, та як читачів Видань, а по відношенню до персоналу Підприємства — порушення права на працю та життя.

Не може бути так, щоб прийняття та існування Закону 1 ставило своєю метою знищення громадян України, які є російськомовними, внаслідок заборони працювати з використанням їх рідної мови.


05 Відповідно до вищезазначеного Редакція надає наступні додатки, множина Додатки:


06 В даної Заяві є посилання на наступні Закони України:

1. "Про забезпечення функціонування української мови як державної", далі Закон 1 (ст. 6, 25).

2. Конституція України, далі Конституція (преамбула, ст. 10, 11, 24, 43, 53).

3. Кодексі законів про працю України, далі Кодекс 1 (ст. 2-1).

4. "Про підприємництво", далі Закон 2 (ст. 1, 3, 5).

5. Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційними поданнями 51 народного депутата України про офіційне тлумачення положень статті 10 Конституції України щодо застосування державної мови органами державної влади, органами місцевого самоврядування та використання її у навчальному процесі в навчальних закладах України (справа про застосування української мови) № 10-рп/99 у Справі № 1-6/99 від 14 грудня 1999 року — далі по тексту згадується як Рішення КСУ №1 (пп. 3, 4).

6. "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні", далі Закон 3 (преамбула, ст.. 2, 4, 6, 15).

7. "Про захист прав споживачів", далі Закон 4 (1.1., 4, 5).


07 Змушені підкреслити, кожна хвилина затримки прийняття рішення "за" чи "проти", зменшує шанси на поновлення передплати Видань та подовження їх випуску.

Вдруге просимо терміново повідомити про рішення, яким би воно не було, письмово за адресою 03190, м. Kиїв-190, а/с 19 на їм’я ТОВ "Редакція журналу "Зброя та Полювання".


08 Резюме

Метою даного звернення є створення умов — надання з боку Держави допомоги Підприємству — для організації випуску журналів "Клинок" і "Зброя та Полювання" українською мовою та продовження випуску журналів "Клинок" і "Оружие и Охота" російською мовою, що, відповідно до Конституції України, дозволить забезпечити "зміцнення громадянської злагоди на землі України" — див. Конституцію України, преамбула, абзац (пункт) 5.


З повагою, Посада, Підпис, Ініціали, Прізвище


КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

Про забезпечення функціонування української мови як державної, ЗАКОН УКРАЇНИ

РІШЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ у Cправі про застосування української мови.

Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні, ЗАКОН УКРАЇНИ

Про підприємництво, ЗАКОН УКРАЇНИ

Про захист прав споживачів, ЗАКОН УКРАЇНИ

Кодекс законів про працю України