До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 7.1


У кiнець |  Повернутись...

Громадяни — ЖКГ


Комунальне підприємство «Керуюча компанія

з обслуговування житлового фонду

Шевченківського району м. Києва»

Директору

Прізвище, Ім’я та По-Батькові


Споживачі (мешканці):

Будинку за адресою:

м. Київ, Шевченківській район,

***.

А/Н ***

"30" червня 2018 р.


Друге Звернення / Заява

Щодо ремонту під'їзду, підвалу, горища та покрівлі

і перерахунку вартості послуг «Утримання будинків та прибудинкової території»


Вельмишановний Ім’я По-Батькові!

Після отримання Вашого листа за №1189 від 17.05.18 р. — відповіді на наше звернення щодо деяких видів ремонту вказаного будинку, змушені висловити деякі зауваження стосовно змісту та формі Вашої відповіді.

Почнемо, як то кажуть, з кінця.

Електрика.

Постачання електрики, своєчасне та безпечне, експлуатація електромереж та електроприладів, якісна та безпечна, потребує ретельного дотримання норм і стандартів, вимог до якості і надійності електроприладів та електромереж. Дроти і прилади повинні бути відповідним чином встановлені і закріплені, зовнішня проводка повинна бути розташована в коробах. Приміщення для електрообладнання повинно відповідати нормам, визначеним Держстандартом. Мі ж маємо руїну, наприклад, у електрощитової. Та маса пилу, яка виникла в приміщенні електрощитової внаслідок багаторічного бездіяльності відповідних посадових осіб відповідальних структур, може у будь-який момент призвести до аварії, наслідком якої буде повне знеструмлення будинку та аварійне пошкодження побутових приладів. Хто буде за це сплачувати? Але ж слід, просто необхідно, прибрати поклади пилу і поштукатурити та пофарбувати стіни (про те, що дане приміщення має бути викладено керамічною плиткою ми вже ї не мріємо).

Таким чином Ваше ствердження, цитуємо, що "електрощитова будинку та внутрішньобудинкові мережі знаходяться в задовільному технічному стані, негайного ремонту не потребують" не відповідають дійсності. Не може електрика працювати нормально у таких умовах.

Нижче ми розглянемо також і інші приклади, але ж вкрай необхідно зробити невеличку ремарку.

Доволі часто у Вашому листи використовується такі мовні обороти, як "на теперішній час", та "у належному стані".

Ми розуміємо, що ця бюрократична фігура мови є своєрідним стандартом у таких відповідях, але ж поняття дуже широке для трактування. Першій варіант звернення до Вас був підготовлений 21 січня, Ваша відповідь датовано 17 травня, а отримана фактично ще через тиждень. Тобто чотири місяця ми сподівались на те, що хоч щось буде зроблено, а отримали дуже неконкретну відповідь.

Велике прохання "на майбутнє" вказувати конкретно дату та час перевірки, номер акту та прізвище, ім'я та по батькові посадових осіб (країна має знати своїх героїв), якими складений та підписаний відповідний акт, а також дату прийняття, найменування та яким органом прийнятий документ, у відповідності до якого технічний стан того чи іншого обладнання прийнятий задовільним.

Вважаємо за потрібне звернуть Вашу увагу на те, що Ваші працівники, які підготували цю відповідь або не володіють нормативною базою, якою повинні керуватися у роботі, або навмисно вводять Вас в оману. Ми сподіваємось, що вони тільки трошки призабули деякі положення підзаконних нормативних актів і рекомендуємо Вам провести серед своїх співпрацівників своєрідний екзамен щодо володіння нормативною базою, бо вони, мабуть, не розуміють ступень своєї відповідальності щодо безпеки життя та нормального стану здоров’я мешканців будинку, за що і отримують від них платню.

Мабуть вони вважають, що мають рацію стверджувати, що, цитуємо, "сміттєпроводи та сміттєзбірники знаходяться в робочому стані", але ж згідно діючого законодавства України, відсутність гумових прокладок, та зламані петлі сміттєзбірникив відносяться до несправностей, які потребують негайного усунення.

Багаторічне, як би то мовити, нехтування нормами та правилами діючого законодавства України, невиконання термінів та недотримання об’ємів надання послуг призвело до майже критичного стану будинку.

Знову змушені звернутися до цитування Вашого листа: "На теперішній час прибудинкова територія та сходові клітини вищезазначеного будинку знаходяться в належному санітарно-технічному стані".

Як з боку оцінки санітарно-технічного стану під’їзду виглядають стіни і стеля з облупленою фарбою та побілкою, що обсипається? Адже термінів планового фарбування відповідні посадові особи не дотримуються, а останнє фарбування було зроблено дуже давно. Ні з естетичної, ні з санітарно-технічної, ні з електротехнічної, ні з якої іншої точок зору стан під'їзду не витримує ніякої критиці.

Треба відмітити, що цілу низку наших зауважень, яки були приведені у нашому листі, Ваші працівники обійшли своєю увагою, нібито їх не помітивши. Вважаємо за потрібне, Вам вдруге звернутися до нашого листа та ретельно та конкретно відпрацювати його ні з метою більш юридичної та логічної точності відповідей-відписок на наші запитання, а з метою конкретної праці над станом будинку.

Мешканці нашого будинку багато років сплачували податки та відповідні послуги. Зараз, коли терпець щодо стану нашого будинку вже вирвався та ми звернулися з проханням, виявляється, що коштів на приведення будинку до нормального стану немає. Але ж якщо підсумовувати сплачені нами за всі роки кошті, мабуть, вже десятеро таких будинків можливо було відбудувати з нуля. Асигнування на ремонт нашого будинку це не милостиня, а сплачені нами гроші, які, за вирахуванням поточних витрат, повинні були накопичуватися на певну годину.

Вважаємо, що ця година настала.

Вдруге акцентуємо Вашу увагу на те, ми залишаємо за собою право не тільки вимагати відповідного перерахування сплати за "Утримання будинків та прибудинкової території", але і звернутися до вищих інстанцій щодо відповідної компенсації.

Відповідні тексти та фото надаємо.

Прохання дати письмову відповідь по суті вищевикладеного.

Підписи Споживачів (мешканці) додаються.